برنامه نویسی اندروید ( ساخت کتاب )
نوشته شده توسط : زکریا خسروی زاده

 

 

    

 

 

برای دانلود کلیک کنید ...

 http://cafebazaar.ir/app/amozesh.ketab.sazi/?l=fa




:: بازدید از این مطلب : 5390
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
امید در تاریخ : 1393/3/3/6 - - گفته است :
سلام لطفا یه سورس برام بفرست به ایمیلم که درزیر می نویسم

لطفا من برنامه ات را تو بازا ر خریدم پس لطفا یه سورس کتاب با امکانات بفرس خواهشا

omidrashidi1377@yahoo.com
پاسخ: شرمنده دوست عزیز برنامه نویسی تا کار نکنی به جایی نمیرسی و اصولا کسی سورس رو در اختیار کسی قرار نمیده

<-CommentGAvator->
محمد در تاریخ : 1393/2/6/6 - - گفته است :
سلام، ادمین جان من این برنامه هایی که تو نرم افزار گفتی رو نصب کردم و وقتی basic4android-->tools-->run AVD managar

رو میزنم این ارور رو میده:

an error ocurred.

the path is not of a legal form.

ممنون میشم اگه راهنماییم کنی
پاسخ: سلام اگه از ویندوز 7 یا 8 استفاده میکنی رو run avd manger راست کلیک کن و از تو properties نوار compatibility قسمت compatibility mode رو عوض کن رو ویندوز اکس پی بعد run this program as administator رو فعال کن شاید مشکلت حل بشه

<-CommentGAvator->
علی در تاریخ : 1393/2/2/2 - - گفته است :
سلام


لینک همین کتاب که 14 مگ هست خرابه


یعنی به صفحه دانلود میره بعد وقتی دانلود رو می زنم میگه فایلش واسه دانلود وجود نداره


لطفا بررسی کیند
پاسخ: لینک عوض شد الان امتحان کنید

<-CommentGAvator->
علی در تاریخ : 1393/2/1/izack - - گفته است :
سلام

لینک خربه
پاسخ: لینک کدام برنامه مشکل داره دوست عزیز ؟

<-CommentGAvator->
فردین در تاریخ : 1393/1/26/2 - - گفته است :
سلام من لینک شما را در وبلاگم قرار دادم اما در تبادل لینک گفت که هنوز لینک نکرده اید لطفا پس از بررسی ما را لینک کنید


elmi-downloadestan.rozblog.com
پاسخ: لینک شما به صورت دستی اضافه شد خواشا شما هم این کار رو انجام بدید

<-CommentGAvator->
مهدی تعلیمی در تاریخ : 1393/1/24/7 - - گفته است :
سلام وبلاگت در مورده برنامه اندروید خوبه اما یکم کار داره به دل نگیر ها راهنماییت کردم لطفا به ما هم سر بزن من اگه هر روز وبلاگت رو اپ کنی بهت سر میزنم
پاسخ: خوب دوست خوبم منم همین امروز به فکر این وبلاگ افتادم این دوتا برنامه هم که گذاشتم خودم ساختم و این وبلاگ بیشتر برای تبلیغات برنامه هایی که میخوام بسازمه... نظرت برام قابل احترامه انشالله به امید خدا سعی میکنم بهتر هم بشه


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: